Створювати додаткові умови для самовизначення, саморозвитку, самореалізації особистості, формування моральних якостей у дітей та учнівської молоді, сприяння професійній орієнтації, розвитку творчих здібностей – такі завдання сьогодні покладає держава на систему позашкільної освіти. Саме тому педагогічний колектив Центру дитячої та юнацької творчості працює над проблемою створення моделі такої навчально-виховної системи, яка б відповідала сучасним вимогам і мала за мету виховання творчої, високоінтелектуальної, духовно багатої особистості з почуттям свободи і гідності, здатної бути конкурентоспроможною і впевнено почувати себе в любій ситуації. Але виховати і навчити таку дитину може лише яскрава особистість з високим рівнем кваліфікації і самовідданою творчою працею, яка завжди в пошуку, завжди на крок попереду.
Саме таким педагогом і є керівник секції «Термодинаміка» НТУ Центру дитячої та юнацької творчості Андрій Вікторович Скорик.
Незважаючи на свій, порівняно невеликий педагогічний стаж, Андрій Вікторович має суттєві напрацювання з предмету, які дають результати. Його вихованці постійні доповідачі на районних науково-практичних конференціях, учнівських конференціях в СумДУ, ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, його вихованець Іван Калініченко посів ІІ місце на студентській конференції «Перший крок у науку».
За ті роки, які працює Андрій Вікторович, не один десяток вихованців пройшов через умілі руки та серце талановитого педагога. Для частини учнів навчання у секції «Термодинаміка» НТУ стало першою сходинкою до майбутньої професії. Лише в цьому році його вихованки Діана Микиша та Діана Бондарь стали студентками Сумського державного університету.
Всесвітньо відомий педагог Василь Олександрович Сухомлинський, який свій розум, серце і вміння віддав справі підростаючого покоління, сказав: «Діти – це щастя, створене працею». І саме таким педагогам як Андрій Вікторович призначено бути тим творцем, який щоденною працею формує дитячий світогляд, уподобання, долучає до серйозної, але такої цікавої і захоплюючої науково-дослідницької роботи, дбає про те, щоб про кожного його вихованця можна було сказати: «Діти – щастя, створене працею» |